вторник, 6 мая 2014 г.

Drošie darījumi ar nekustamo īpašumu EKOCENTRS: atbildes uz jautājumiem

JAUTĀJUMS:
Tēma: Dzīvoklis ir - dzīvot nav kur

Mēs ar vīru jau esam 10 gadus kā šķīrušies, bet pierakstīti esam un dzīvojam vienā dzīvoklī, kuru viņš nopircis pēc šķiršanās uz mana vārda. Visus šos gadus par dzīvokli maksāju es un visi rēķini ir adresēti man. Pēdēja laikā kopējā dzīvošana ir kļuvusi neizturama viņa alkoholisma dēļ. Mainīt dzīvesvietu viņš nepiekrīt un īrēt arī nē. Es esmu ar mieru īrēt, bet maksāt par diviem dzīvokļiem es vienkārši nespēšu. Kā būt šādā situācijā? L.E.



EKOCENTRS ATBILDE: 
Pirms dot atbildi, ir jāizstudē dokumenti - no jautājuma nav skaidrs uz kādu tiesību pamata šajā dzīvoklī dzīvo vīrs.  Izejot no tā, kas ir rakstīts dokumentos, ir jābūvē risinājuma stratēģija.  Lielos vilcienos, iespējami divi risinājumi.

1. Tiesas ceļā. Iespēja izlikt bijušo vīru no dzīvokļa būs redzama pēc dokumentu izstudēšanas. Taču jebkurā gadījumā, šis ir ilgs ceļš.

2. Atrast labu pārrunu vadītāju un pārliecināt vīru sadarboties problēmas atrisināšanā. Kā likums, pārrunu vadītajam izdodas novest abas puses līdz sapratnei, atšķirībā no abām ieinteresētajām pusēm, viņš nav iesaistīts konfliktsituācijā. 
Pēc mūsu pieredzes otrs variants ir daudz efektīvāks un ērtāks. Jebkurā gadījumā, mums ir daudzi veiksmīgu pārrunu piemēri. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий